Friday, November 4, 2011

projek kaya


aku tengah usahakan diri untuk menjadi orang kaya.
he.tp ni projek sendiri2 ja.
ok.straight to the point.
aku da beli tabung.
and aku juga da pilih seorang kawan aku ni.
setiap kali diaguna duit dia beli rokok kat kedai, aku pulak aku masukkan duit aku dalam tabung tu.
dia guna duit dia dapat rokok.aku guna duit aku sendiri la buh dalam tabung aku.
selalu dgr org dok cakap ja.kalo simpan duit tu dari beli rokok,boleh beli kereta.
aku pon nak try la.

tapi masalahnya sekarang ni,membe aku ni nak berhenti merokok da.
adoii..tapi bagus la.ni hijrah namanya.
kalo dia da berhenti nanti,aku cari orang lain lak.

banyak perokok kat Malaysia ni.
doa kan aku kaya.amin.

agak2 cukup x seratus ribu nak sumbat dalam tabung ni?he

3 comments:

  1. Gud luck pete. Kalo dh ckup duet bli brabus tw! aku nak tumpang he

    ReplyDelete
  2. gudluck pete ! dpt je duit trus simpan tabung :)

    ReplyDelete