Saturday, December 25, 2010

edit photo battle.

ha.bunyi pon cam nak menari ja.
battle2.loncat2.
memandangkan this is my first time joining a contest.
maka,saya pon join la.haha

okay.so,nak join la ni.
berbekalkan gambar dari kamera milzam ghazali atau nama sebenar dia zack daniel.
terjumpa gambar ady tgh melompat.
kan aku da ckp mcm menari td.
utk join contest ni,kena edit.
aku penah edit gambar ni.
and aku malas nak wat baru,aku letak ja la gambar ni sekali lagi.

original dari camera milzam.

edited
aku tag:
3.ady
4.animob

ni ja kan?

9 comments:

  1. gmbr mcm tgh lari je..
    mcm kne kjar ngn hantu..
    yeke?hehe ^^

    ReplyDelete
  2. haaaa..
    kira okay dah ni.
    nanti aku kahwin,
    ada photographer free.
    bestnyaaaaaaaa.
    ^___^

    ReplyDelete
  3. woo..cantekk..hehe.. :)
    btw..gud luck tw & tengs sebb join..

    ReplyDelete
  4. mirul.welcome..

    amanina.bkn ngn hantu.ngn anjing umah tokey sayur la.hehe

    dyla.haha.gmbr kawen aku xreti amek.

    solehah.tq solehah.and welcome..partner ebt xjoin ka?hehe

    ReplyDelete
  5. ohh...hehe
    kalo anjing xkjar pun ntah2 pminat awk..
    psal asb tu tngok kt blog jela.. :)

    ReplyDelete
  6. hehe..bukan peminat saya la.
    peminat kawan sy tu la..
    jeles with ur asb's account.grr

    cik yana.tq..

    ReplyDelete
  7. haha.
    bersungguh betol model tu..
    nway. moga berjaya~

    ReplyDelete