Thursday, September 9, 2010

sedih nya..

memandang kan ari jumaat ni nak raya.
rabu malam aritu(semalam la) ialah hari last terawikh.
rasa rugi sgt sbb Ramadhan tahun ni,bnyk kali sgt aku ponteng teraweh.
mlm last teraweh pon aku xp.
aku p penang ngn adib,ady n syazwan.
mula2 p gurney plaza.pastu queensbay mall lak.
da nak raya,shopping baju raya la konon.
sebab apa aku kata "konon"?
  1. adib beli tripod ngn remote control untuk camera dia.(baju raya ka?) eh.dia ada gak beli baju raya sehelai kat topman ngn sehelai kat jefferson.ok.dia beli baju raya.
  2. ady beli tali pinggang kat topman.(ha.baju raya ka?)
  3. syazwan beli baju kemeja kat padini.(hari raya pakai baju kemeja ka mamak?)
  4. aku beli seluar jeans ngn khakis kat giordano ngn baju kemeja gak kat padini.(baju2 raya yg aku beli?)
nampaknya,adib ja yg btoi.

kami bukak posa kat tepi pantai kat Queens Bay tu.
setiap sorang beli GCB kat McD.
syazwan tambah beli sushi kat Jusco.
tengah2 jalan,tgk orang dok makan.
igt depa xposa.padahal da masuk maghrib.
kami duduk.kami bukak ngn fries.
aku suap depa sorang satu.
macam mak x aku ni?

kami makan xbnyk pon.tgkp gmbr ja bnyk.
tp guna kamera adib.try guna tripod baru dia.
tgkp gambar bnyk sgt sampai adib lupa isap rokok.
baguihh.

lepas tu,kami masuk balik queens bay.
time tu la aku ngn syazwan beli baju kemeja,ady bli tali pinggang ngn adib bli baju.

aku jumpak dayat.membe matrik aku.
xbrubah budak tu.
xtinggi2 pon.haha.
rambut ja tinggi.heh.
jahat aku.

on the way balik,singgah sungai petani minum teh tarik.
pukul 1.00 pg sampai umah.
kua pukul 1.00 tgh hri.
esok last nak puasa.
nak tido da.
SELAMAT HARI RAYA.


p/s: time teraweh jangan la dok p huha huha xtentu hala kat funfair.bkn selalu boleh wat teraweh.

No comments:

Post a Comment