Saturday, January 15, 2011

entry ke 100:untuk abah aku

"this is his recipe.i owe this to him."
cilok ayat iklan HSBC Bank sikit.hehe
hampa tau ka?
xtgk tv ka weh?

abah,
terima kasih sebab besarkan pit sampai pit jadi cam la ni.
terima kasih abah..
abah.
ada satu benda lagi.
duit pit da habih la..
nak beli buku..pit nak belajaq sungguh2.
nak jadi kaya.
nak beli kereta inspira kat abah sebab abah sumber inspirasi pit.


p/s: saya sayang mak saya jugak.

7 comments:

  1. saya pon syang ayah saya, haha

    tu laa, dok klang g, weh moh ke bangi...blanja aq ngan zam tgok muvie...

    ReplyDelete
  2. semua sayang ayah depa la kot noh..

    bangi lagi jauh dr klang weh.xmoh aku.

    ReplyDelete
  3. cheq pun sayang abah cheq. ^_^

    ReplyDelete
  4. aku nak tgk movie jugak..hahah!!!!awat hang nak bg inspira kat ayah hang??

    ReplyDelete
  5. hargai abah anda selagi ada...

    kelas kompo sy tak sempat register dah tutup..awk pegi ye

    ReplyDelete
  6. haha. td baru baca 1 blog ni buat entry tuk mak

    ReplyDelete
  7. anak sapa la nihh...ha..baguih la igt lagutu..jgn lupa jd anak soleh yg mendoakan ibu bapa..tu pon penting...

    ReplyDelete