Thursday, December 2, 2010

breakfast from brazil

igt lagi x yg aku ada cita aku p brazil?
mesti xigt kn?
aku tgk2 balik gambar percutian kat brazil tu,
rasa lapar lak tgk balik gmbr ni.
ni time breakfast kat hotel aku duduk tu.
scenery sana mmg best.
ni gambar tu.
service sana xbest sgt.
aku mintak syrup nak tuang atas makanan aku ni,dia kata xdak.
makan ja la kosong.seb baik butter dia bg.
kalo butter pon xdak gak,aku xtau la.

hahaha.ok.
aku tau xda org percaya pon cakap aku ni.
hehe
ya.btol.
ni kat umah aku ja..
bila masa lak aku cakap aku p brazil kan?
p langkawi ja pon ada la.
kalo nk tgk scenery blakang umah aku ni,pandang la belakang.
mai la umah aku.
tapi jangan terjun da la.

hahaha.ok.
aku tau xda org percaya cakap aku lagi.
hehe.
ya.btol.
aku photoshop.

cheerio.

5 comments:

  1. kahkahkah.
    gilerr style belakang rumah. huha :P

    ReplyDelete
  2. hehe..
    jemput la datang umah.haha

    ReplyDelete
  3. haha, xmau p umh hg. nak p belakang umah hg ja.
    hahaha :PP

    ReplyDelete
  4. haha.
    nk p blkg umah pon,kna masuk gk.

    untung la muaz.

    ReplyDelete