Sunday, June 6, 2010

report reunion batch 1997-2002

start pukul 2.00.
hujan lebat.so,biasa la.
ada yang sampai awal.
Anis,Zaidatul,Shila,Farhanim, Ruzaiman dan Munir dah ada da kat Andaman 2,Repoh bila aku,Shakir dan Muzammil sampai.
Pastu masing2 order minum.
Lepak2 dulu.bagi panas dulu.
Pastu Intan dan Wahida sampai.
Kami da start order makan.
Aku mula2 xmau makan.tp tgk cam sedap lak.
aku order la nasik ayam..
pukul 4,Nasrullah sampai.
Dia datang dengan membe dia.
Shila bawak kluar Nikon D70 dia.
aku dengan muka xmalu,mintak pinjam sat.
dia pakai 50mm f1.4.
sekali tekan terus terpesona.
aku bangun,snap gambar semua orang guna camera dia.
lepas nasik aku da sampai,Nasrullah baca doa makan.
lepas makan-pukul 5,kami bergerak ke Pengkalan Asam.
Farhanim ajak.
Untuk kenangan.Bukan selalu boleh jumpa camni.
8 tahun sekali baru leh jumpa ni.
kat Pengkalan Asam,Wahida balik awal.
Dia ada keja kot.xtau la.
Yang lain,stay dulu.
Tangkap2 gambar dulu.banyak jugak la gambar yg ditangkap.
Pukul 6,bersurai.
sebelum bersurai,Farhanim sekali lagi wat ucapan terima kasih kepada semua.

Gambar2 akan diupload kemudian.
Cable camera hilang.

3 comments:

  1. ni pun sama jugak..p tak ajak!

    ReplyDelete
  2. nnti aku plak wat reunion,.
    haha... x guna troih
    kamera ang yg kecik tuh,
    hehee..

    ReplyDelete
  3. haikal.ang yg xmai.da dpt invitation da kn?

    haleem.amboi.kamera apa tu?hehe

    ReplyDelete