He just bought Toms shoes from someone that I found at Mudah.my.
Luckily,the colour is black and the size is 7.5.
The shoes really was never worn according to the owner because he did not fit.
I asked him to contact the owner a.s.a.p if he really wants the shoes.
He called and the shoes still available.
The shoes was just delivered by today.
I asked him to come out and shoot some photos of him with his new shoes.
p/s: I ordered first before him.But I ordered from someone else.She doesn't has ready stock. Still waiting for my shoes.
Tuesday, June 28, 2011
Sunday, June 26, 2011
Chalet Terapung Bujang
tempat ni boleh kata best gk la.
semua chalet terapung.
aku xtau pon ada tempat ni.
p tmpt ni pon xplan.
tempat ni kat Bujang, Kedah.ha.ni nama tempat.Bujang.
abah bawak kami mai sini.
dia pon 1st time sampai sini.
aku xbawak lak kamera.
so,ini ja yg ada.
aku pinjam henpon mak aku.
ya la.henpon aku mana ada kamera. :(
oh.btw,aku ada wat blog baru.
singgah la nanti.
still under construction. tp da bole masuk da.
SINI.
semua chalet terapung.
aku xtau pon ada tempat ni.
p tmpt ni pon xplan.
tempat ni kat Bujang, Kedah.ha.ni nama tempat.Bujang.
abah bawak kami mai sini.
dia pon 1st time sampai sini.
aku xbawak lak kamera.
so,ini ja yg ada.
aku pinjam henpon mak aku.
ya la.henpon aku mana ada kamera. :(
oh.btw,aku ada wat blog baru.
singgah la nanti.
still under construction. tp da bole masuk da.
SINI.
Wednesday, June 15, 2011
tips: cara2 nak bagi muka cerah.
da lama aku xbaca paper.
sebab aku jarang p kedai awal2 pagi.
kalo p pon,da tgh hari.
so,paper pon da abeh la.
kalo ada pon,aku xda selera nak beli.
sebab da kena pancaran matahari.
paper tu pon da nampak buruk.
berita2 semua da basi.
jadi,hajat aku nak cari tips2 utk nak bagi muka cerah tu xjumpa la.
seb bek aku guna akal fikiran aku yg ada ni.
aku kaji la sikit.
org putih suka makan cereals.
kalo xcaya,tanya rebecca black.
dia tiap2 Jumaat dia makan.
walaupon nama dia rebecca black(hitam),tp dia putih gak.
makin femes lak tu.
katy perry pon amek dia dlm video klip dia yg terbaru.
ironinya(betol ka aku guna perkataan ni),makan la cereals setiap pagi.
at least setiap Jumaat.
jangan risau.xmabok pon makan cereals.
sebab aku jarang p kedai awal2 pagi.
kalo p pon,da tgh hari.
so,paper pon da abeh la.
kalo ada pon,aku xda selera nak beli.
sebab da kena pancaran matahari.
paper tu pon da nampak buruk.
berita2 semua da basi.
jadi,hajat aku nak cari tips2 utk nak bagi muka cerah tu xjumpa la.
seb bek aku guna akal fikiran aku yg ada ni.
aku kaji la sikit.
org putih suka makan cereals.
kalo xcaya,tanya rebecca black.
dia tiap2 Jumaat dia makan.
walaupon nama dia rebecca black(hitam),tp dia putih gak.
makin femes lak tu.
katy perry pon amek dia dlm video klip dia yg terbaru.
ironinya(betol ka aku guna perkataan ni),makan la cereals setiap pagi.
at least setiap Jumaat.
jangan risau.xmabok pon makan cereals.
Subscribe to:
Posts (Atom)








